Sådan bestiller du og tjekker ind udenfor receptionens åbningstider

Vores destinationer har åbent hele døgnet – også selv om der ikke er personale tilstede. Og svaret på spørgsmålet om du kan tjekke ind uden hjælp fra receptionspersonalet er selvfølgelig, ja! Hos os kan du komme og gå præcis, som du vil. Det gælder også i vinterhalvåret, når mange receptioner holder lukket om aftenen og i weekenderne.

Så nemt er det at booke, tjekke ind og nyde dit ophold på vores destinationer:

Ingen booking?  Følg disse trin, så tjekker vi dig ind!
  1. Bestil og betal for dit ophold via vores onlinebooking*.
  2. Ring til vores Contact Center på 0771-101 200 og opgiv dit bookingnummer.
  3. Vi lukker dig ind åbner, så du får dit adgangskort og eventuel nøgle.

*Onlinebookingen er åben frem til 16:00 for ankomst samme dag. Bookinger derefter kan foretages via telefon med Contact Center i deres åbningstider.

Har du allerede en booking, men behøver hjælp til at komme ind?

Ikke noget problem. Du vil få en sms fra din destination med den information, som du har brug for til nem indtjekning, når du er kommet frem.

Du kan selvfølgelig altid få fat i os via 0771-101 200, hvis du behøver hjælp.


Udenfor Contact Centers åbningstider bliver du automatisk stillet om til vores nattevagt, som hjælper dig ind. Vær opmærksom på, at det ikke er muligt at booke overnatning udenfor Contact Centers åbningstider.