Hoppa till huvudinnehåll

Reklamation & Feedback

Vigtigt! Denne formular kan ikke anvendes til afbestilling eller tilbagebetaling af bookinger.

Har du tjekket ind lige nu og vil reklamere? Så skal du straks tage kontakt til personalet på din destination ved at besøge eller ringe til receptionen (nummeret finder du på din bookingbekræftelse), da de fleste af de hændelser, som anmeldes, kan løses direkte på stedet. Hvis receptionen er ubemandet bliver du viderestillet til Guest Service/Døgnvagt +45 32 24 44 00.


Tænk på at:

  • For at en erstatning senere kan blive aktuel, er det en forudsætning, at du har kontaktet First Camps personale under dit ophold (via e-mail info@firstcamp.dk, hvis personalet ikke er til rådighed på stedet) angående sagen. Hvis vi ikke har fået mulighed for at afhjælpe en eventuel hændelse, så er du ifølge bookingvilkårene og branchepraksis ikke berettiget til nogen erstatning.
  • Dine synspunkter skal være os i hænde senest to måneder efter din hjemkomst.
  • Hvis det gælder sygdom, tyveri eller skader, er det dit forsikringsselskab, som du skal kontakte.
  • Behandlingstiden for klager er ca. 3 uger.

Dine oplysninger

Den e-mailadresse, du brugte ved booking

Kun ét bookingnummer pr. reklamation

Findes på Mine sider

Bankoplysninger

For at lette behandlingen af din sag, bedes du oplyse følgende bankoplysninger:

Hændelse under opholdet

Her beskriver du, hvad der skete under opholdet.
For at lette behandlingen, bedes du vælge det område og den kategori, der passer bedst.

Rapporterede du hændelsen på stedet? *

Ja

Nej

Upload vedhæftede filer

Kvitteringer, bekræftelser eller andre dokumenter kan uploades senere. Maks. 20 MB i alt.

Eller træk og slip dine filer her

    Vigtig information

    Hvis din reklamation berettiger til kompensation, yder vi altid i henhold til Forbrugerklagenævnets retningslinjer.