Reklamation & Feedback

Vigtigt! Denne formular kan ikke anvendes til afbestilling eller tilbagebetaling af bookinger.

Har du tjekket ind lige nu og vil reklamere? Så skal du straks tage kontakt til personalet på din destination ved at besøge eller ringe til receptionen (nummeret finder du på din bookingbekræftelse), da de fleste af de hændelser, som anmeldes, kan løses direkte på stedet. Hvis receptionen er ubemandet bliver du viderestillet til Contact Center/Døgnvagt +46 (0)771-101 200.


Tænk på at:

  • For at en erstatning senere kan blive aktuel, er det en forudsætning, at du har kontaktet First Camps personale under dit ophold (via e-mail hej@firstcamp.se, hvis personalet ikke er til rådighed på stedet) angående sagen. Hvis vi ikke har fået mulighed for at afhjælpe en eventuel hændelse, så er du ifølge bookingvilkårene og branchepraksis ikke berettiget til nogen erstatning.
  • Dine synspunkter skal være os i hænde senest to måneder efter din hjemkomst.
  • Hvis det gælder sygdom, tyveri eller skader, er det dit forsikringsselskab, som du skal kontakte.
  • Behandlingstiden for klager er ca. 2 uger.

Dina uppgifter

Den e-postadress som du angav i din bokning

Endast ett bokningsnummer per reklamation

Hittar du på Mina sidor

Event during the stay

Here you fill in the event that has taken place.
To facilitate the handling of your case, we ask you to select the area you think fits best and in which category the incident occurred

Uploading attachments

Receipts, certificates or other documents to be sent in can be attached as a late file. Max 20 MB for the files in total.

Or drag and drop your files here

    Importent information

    If your complaint warrants compensation, we always compensate in accordance with the guidelines that we were able to deduce from the decisions that are continuously taken by the General Complaints Board.